4/11/08

Barack Obama's Hebrew Blog - הבלוג הרשמי בישראל של ברק אובאמה

Awesome.

JTA: Obama launches Hebrew blog










Democratic presidential contender Barack Obama has launched a Hebrew-language blog.

In a post on the blog, Obama's Middle East policy advisor, Eric Lynn, says the blog aims to inform Israelis of the candidate's desire to strengthen the U.S.-Israel relationship.

The blog was launched Friday with a Hebrew translation of Obama's speech last year to the annual policy conference of the American-Israel Public Affairs Committee.

Obama's campaign has labored intensively to counter sentiment in the Jewish community that the candidate is insufficiently strong on Israel.

The blog can be accessed here.


פורסם ב11 באפריל 2008, 5:27



אני מודה לאתר תפוז על מאמציו לפרסם בישראל מידע על תמיכתו הרבה של סנטור ברק אובאמה בישראל, וליידע את הישראלים על רצונו העז לחזק את יחסי ארצות הברית וישראל. אני מאחל לכם הצלחה עם הבלוג הישראלי החדש. אנו מעריכים מאוד את החשיבות שאתם מייחסים לפרסום נאומיו של הסנטור אובאמה והמדיניות שלו בנושאים חשובים לאמריקאים, ישראלים ואחרים ברחבי העולם.

כשסנטור אובאמה ביקר בישראל בשנת 2006, הוא היה עד לא רק לנזקים ולהרס שנגרמים על ידי טילים שיורה החיזבאללה לתוך שכונות אזרחיות, אלא גם לעמידתם של תושבי ישראל למול מתקפות אלה. בדיון שנערך עם מנהיגים יהודים בפברואר האחרון דיבר הסנטור על אמונתו העמוקה בזכותה של ישראל להגן על עצמה; במפגש זה אמר ש"בטחונה של ישראל קדוש ומקודש, ואין הוא עומד לדיון".

הוא הוסיף בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים ש"על ישראל להישאר מדינה יהודית". משום שעבור הסנטור אובאמה, העזרה לישראל להתחזק ולהגן על עצמה היא עניין אישי, והוא גאה שכל הצבעותיו היו 100% תמכו ישראל. וזאת, משום שהוא מאמין שהתמיכה בבת הברית החשובה שלה, ישראל, היא האינטרס החשוב ביותר של אמריקה.

סנאטור אובאמה הפגין את דאגתו בשל ניסיונותיה של אירן להשיג נשק גרעיני, בחיבור ותמיכה בצו להטלת סנקציות על איראן – החקיקה שנועדה להסיט את כספי הפנסיה האמריקאיים מתחום האנרגיה האיראני. סנטור אובאמה אמר שכנשיא הוא יתמוך במדיניות חוץ שתעזור לקירוב האמריקאים והישראלים זה לזה, בעודו משפר את מעמדה של ארצות הברית כמנהיגה בעולם.

אני מקווה שתוכלו לחלוק עם אחרים את המידע על מאמציו של הסנטור למען ישראל ונאומיו נגד האנטישמיות. בלוגים כגון זה הם חלק חשוב מהמאמצים להציג את ברק אובאמה בפני קהל עולמי. מאחר שחייתי בישראל, אני מודע לכך שהישראלים ממוקדים מאוד בפוליטיקה, והם מעדיפים שכל העובדות יוצגו בפניהם כדי שיבחנו אותן בעצמם, במקום שיסתמכו על ניסיונותיהם של אחרים לאפיין מועמד בצורה לא אמינה. אנחנו שמחים להמשיך ולהעביר אליכם את נאומיו של סנטור אובאמה ואת הצהרות העמדה שלו, ומאחלים לכם הצלחה.

תודה רבה
אריק לין
יועץ לענייני מזה"ת

Obama for America

2 comments:

Anonymous said...

Some great photos of Obama, at a ritzy fundraiser:

http://www.zombietime.com/obama_visits_billionaires_row/

http://www.zombietime.com/
obama_visits_billionaires_row/

Anonymous said...

hakol maror layehudim.